2012年11月8日 星期四

秋冬護膚小Trips~ 私心好物大公開!

秋冬,又乾又唔夠潤?!
你哋有無好好地飲湯水先~~


Staice 咳咗個幾月,兩個月都黎嚕~~
媽媽睇唔過眼,就燉海底椰川貝燉豬展。
燉成三個鐘,不旦潤肺止咳。
還可以養顏,皮膚有返神彩靚一靚!

湯水,不嬲都好重要!
但成本同時間都唔少!

如果你無時間,不妨試試這次介紹的兩樣好物!


1.      Fancl 蜂皇精華更新軟膜
一口氣買了三支,平均一支是百鬆元。
基本上,我是日日敷這一支的!

就算要敷其他面膜,也一定先敷這一支!

這個Mask 我用了很多年。
既可以溫和地去角質、換膚,也可以為肌膚補充水份!
而新加的「鮮蜂皇漿精華」還可以令肌膚回復健康的更生週期。


日日敷,皮膚的彈性、光澤及柔軟度會慢慢得以轉變。

平時用的換膚、或去角質的東西。
不是磨砂粒子太粗會磨傷皮膚。
就是果酸太勁不是人人啱用!


但這一支,當年我是爛面爆瘡時。
不能磨砂不能果酸!
要去角質及更新皮膚,也全靠佢!


因為佢真係好天然!
眾所周知,Fancl 不含防腐劑及任何刺激成分。
而佢更是免磨損的設計。



只是薄薄敷上就可以了!
平時我可是沖住涼敷的!~~
當年,皮膚因爛面爆瘡,慢慢將皮膚變得strong 及有返生機。
其中一大功臣可是這一支更新軟膜!

不要以為一支好快用完。
雖然Fancl Sales 姐姐說要厚敷一支用得十次!
但以我經驗,我一支可以差不多用到一個月。


加上全天然!這支面膜可是「眼」「唇」都用得!
方便得很!

敷前,滿臉油光,有一定的角質層!



敷後,皮膚有返光澤、柔軟、而且還很好摸!



不要以為Before好似比較有光澤,其實是油光的反射。
再看看同一張圖的鼻位放大圖吧!



哪個皮膚細緻?哪個毛孔幼細?哪個皮膚光滑?不用我多說了吧?

由於Fancl 的包裝是密封及講求新鮮度。
所以使用時,要這樣開包裝。


先扭開蓋,除去這個環。
然後,再扭回蓋子,就會被即時拮穿密封的包裝了!


而且,還附有貼紙,可以俾你mark低幾時開封、幾時到期!


Staice 去日本時,也必帶這個mask



但帶的是一包包的旅行裝!
這樣,就算無補濕mask係身,皮膚都無有怕!
日日叉足電!


當然,少不了的還有3-STEPS了!




雖然一口氣買了三支,還未用完一支。
但作為Fancl Fans,去到日本又點可以唔掃貨?!


原來,日本的Fancl 早已轉了新配方及新裝。
價錢卻無怎樣加價!
當然,妹妹跟我也大掃貨了!
也是唯一掃的skin care~ haha

而這個更新軟膜,我掃了兩支!
容量更由25g -> 40g,價錢只是加了一點。很抵呢!


等我用晒我個三支,就會開日本新版的更新軟膜用!

順帶一提,這個mask 可是可以提昇及後護膚品的功效!
所以就算之後用乜、敷乜,之前點都要先用這支蜂皇精華更新軟膜哦!
秋冬不可或缺的「必備品」!!

2.      日本人氣「naturie SKIN CONDITIONER 薏仁補濕化妝水」~~ (全線莎莎及天線有售HK$65)


成支化妝水,有成500ml!真係少有!
除返開,即係HK$0.13/ml~ 抵到嘔!


呢支化妝水,可以當作一般的化妝水使用。
特別為毛孔粗大、有幼紋及經常化妝的女士而設。


樽比較大,但幸好樽口是比較細。
日常使用,也不會擔心不小心倒多了!


由於,含有薏仁的成分。
令到這個化妝水會呈現淡淡的白色狀。
放心,這支化妝水全無色素或人造香料,很天然!

而質地是偏清爽的,很舒服!

係呢度,Staice 分享幾個用法:
A.     日常用法



平時,早晚當化妝水用。可以直接倒係手上,以拍打的方式上面。



或者,倒在化妝棉上,以塗抺的方式。這樣還可以幫助抹去角質層。

B.      化妝水面膜



可以用化妝棉或藥丸面膜,完全滲滿化妝水。再敷上皮膚。
平價又方便的補濕面膜!

C.      濕蒸
可以將化妝水,倒入蒸氣機內,當作精華蒸面的方法。



如果無蒸氣機,可以用一盤熱水,倒入化妝水,溝均,熱後用毛巾蓋著自己的頭及臉盤,讓有補濕精華成份的蒸氣蒸面。

D.     溝軟膜粉
還可以用這支化妝水,直接當水去溝軟膜粉,做個軟膜。
這樣就可以加強軟膜功效!

 這個秋冬要點護膚?唔使再教,你都識晒啦~~

Staice Blog 頻道:


Yahoo Blog 
The Ztyle  







沒有留言:

張貼留言