2012年3月1日 星期四

請給我三重的氧份!Oh No~ 我快缺氧了!

不要以為,只有鼻哥先會呼吸!
其實,我哋身體每一個部位!每一個器官!每一串肌膚都需要呼吸!!!


人要是缺氧會死!
皮膚缺氧可是會變黃、瘀黑!
那眼睛缺氧可是會盲!
眼睛下的肌膚缺氧,由於是十分脆弱的肌膚位置。
所以缺氧的話,可是會引申致一連串眼部肌膚問題,如:

1. 眼部浮腫
2. 黑眼圈
3. 細紋
4. 眼部肌膚乾燥

平時,Staice 一定會用eye cream / eye gel / eye精華。
但遇上眼部問題嚴重時,都不得不作即時補救!

有用過一啲eye mask。
但唔知係我唔受得一般精華,還是怎樣的?
我好多時會被眼膜的精華燻至流眼水!!
是因為眼膜的精華太刺激了吧?
怎之,我就是受不了!!

所以,我會比較嚴選眼膜!
起碼最低限度是不會「拿」肓我的眼睛吧?!!

後來,俾我發現了一個很特別的眼膜!
新鮮程度是即用即「溝」的!!

係乜嘢?之唔係佢!!!

bliss 皇牌!三重氧氣活膚系列中的「三重氧氣活膚眼膜」!~


bliss 是Spa 品牌起家!
既有出色的身體護理品之外,現時所發展的護膚品也十分出色!

而這個「三重氧氣活膚系列」正係bliss 的皇牌熱賣品之一!


今次,先試呢個「三重氣活膚眼膜」!
係因為Staice 連日唔夠瞓!
眼睛度需要一補再補!
平時所用的eye products已不夠照了!
所以啊!把心一橫就係要試試呢個bliss皇牌的威力~~~~~


呢個mask一盒得4對!賣$395一盒!
差唔多一百蚊一對。
係貴咗一啲,但要著重效果!
無效果,就算平敷廿對都無用啦~~~~~


坊間一般0既眼膜,都是精華一早就浸好在眼膜上。
即開即用!但新鮮程度我就不敢說了!


而呢個bliss的三氧氣活膚眼膜就好特別!
眼膜紙及精華液係分別存放於包裝盒的獨立分隔!
當用的時候,先混合,這樣絕對係「即混、即敷!」
十分新鮮!~


每一對眼膜,都係獨立鍚紙包裝!
而且啊,包裝上都分別圖文並荗地說明了如何使用及混合眼膜紙跟精華。

不要小看這個三重氧氣的威力!

先說眼膜紙吧!

單是眼膜紙就大有來頭!
佢入面的棉片,已經內含豐富海洋膠原蛋白成份!!
絕非一般的棉質眼膜綿片或水晶膠片!

淨係眼膜棉片已經有海洋膠原蛋白!
成份很珍貴呢~~~


那精華呢?

精華是一對眼膜就配備了5.5ml 的精華液!
哇!平時一支眼精華都係10ml!
這一對眼膜就等同半支眼精華了!


而這個眼膜,所蘊含的3種亮眼成份,都是十分吸引人!

1. 活性氧氣
2. 抗氧化維他命C
3. 擊退眼腫之青瓜萃取物

此外,還有活性成份令到這對眼膜功效更持久!
還有豐富維他命與礦物質添~~~~

等Staice 再黎圖教大家用眼膜!


首先,用力按精華格的位置!
其實bliss的設計很細心!
係精華格都設計了按壓手位!

當用力按精華格時。
精華格受壓就會於鍚紙包裝內,向眼膜紙那邊的位置爆裂。

然後,精華便會隨住裂口,流到眼膜紙格內。

這個過程是完全係密封的鍚紙包裝內完成。
絕對不會在眼膜紙浸透精華液前就曝光於空氣中!


所以bliss三重氧氣活膚眼膜是絕對在零污染、零接觸、絕對新鮮即時的情況下混合完成!

有不清楚的地方?可以再看看片示範哦!!^^








如果看不到上面影片的可以到以下網址:

http://youtu.be/JDqXuf1scDI

講咗咁多好處!
點都要試試效果先有說服了!

先黎睇睇片先~ ^^





如果Load不到上面的短片,可以到以下連結觀看!
http://youtu.be/NKQiq22CiF8


係片中,都睇得出,前後十分鐘!
敷前敷後,最大分別係改善咗眼腫情況!
呢個作為即時收縮眼部肌膚同去眼腫真係好有效!

其次就係去除咗黑眼圈情況都有滿意的表現!

要知道,黑眼圈要完全去除。
是無可能於一時三刻內解決!
除非用上遮瑕膏!

但,單靠眼膜本身,已於短短十多分鐘便有減淡效果,
真的是很出色的了!

而這個眼膜,真的完全無「拿」眼感~
敷咗十多分鐘,雙眼一點刺激感都無!
我再也不需要擔心因為敷眼膜會弄肓我的眼睛了!T^T

由於我的眼睛及四周的肌膚都比較敏感。
所以難得找到不刺激的眼膜就足證是性質有幾溫和!!
這也是貴得有道理的原因!!


而且,眼膜還很貼眼形!就是溫和,所以可以貼得很近眼部的位置!~
bliss三重氧氣活膚眼膜可不是普通貨色的眼膜!
不是那種平平單單補濕就刺激雙眼的眼膜!

上圖是用上兩次後的素眼效果。
黑眼圈是明顯減淡了!
而眼袋也有收窄了的效果!

Staice 用上一次,便愛上它的新鮮又貼心的設計!
Staice 用上一次,便愛上它溫和不刺激又有即時效果的神奇!

我想啊~ 貴一點,也是值得的!
眼睛,可是靈魂之窗,理應要好好愛護的!

弊了!正當我愛上了bliss三重氧氣活膚眼膜的同時,
我也已經對bliss三重氧氣活膚系列的另外兩個皇牌虎視眈眈了!@@



這個bliss三重氧氣活膚急救面膜,在glossybox event活動上試過上手,
已傻傻地心思思愛上它的特別了!

要買嗎?
大家又試過未?@@

接觸過bliss的眼膜及面膜,知道這個brand及這條line 的厲害,對另一個皇牌:
bliss三重氧氣+維他命C活氧乳霜也動心了!@@
怎辦怎辦?


大家給我點意見吧~~~~~



bliss 專櫃:

尖沙咀海港城Faces    3586 0246
金鐘太古廣場連卡佛  2118 3966

Website: 
 http://www.blissworld.com/ 



另外,bliss cafe概念店也將開幕了!!

由2012年3月2日至5月31日期間,bliss 在繁囂的銅鑼灣找來舒適的 Mackie kitchen café ,
為鬧市帶來一片blissful 綠洲。café 貫注「家」的感覺,就像bliss的護膚理念,
安在家中也能享受如水療中心的護膚效果,bliss 更將t bliss spa 的特色
brownies 加入afternoon tea set裏,配上清新的別致飲品,玩味終極 ‘bliss-perience’!

大家有時間,就去睇下啦~ ^^


Staice FacebookStaice Liu/ Paradise Garden

http://www.facebook.com/Staice.Liu.Paradise.Garden

Staice Weibohttp://weibo.com/staice


沒有留言:

張貼留言